Accessibility Tools

Skip to main content

KAJIAN MAKLUM BALAS PELANGGAN PEJABAT TANAH DAN JAJAHAN GUA MUSANG TAHUN 2025

YBhg. Tan Sri/ Dato’ Seri/ Datuk/ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan,

Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan berhubung tahap pengamalan nilai-nilai murni di jabatan/agensi kerajaan yang memberikan perkhidmatan kepada tuan/puan. Berdasarkan pengalaman atau pemerhatian semasa berurusan dengan jabatan/agensi ini, sila beri maklum balas kepada pernyataan-pernyataan yang berikut dalam konteks semasa. Kami menghargai maklum balas yang jujur dan rasional daripada anda. Maklum balas yang diberikan adalah Sulit. Sila klik pada pautan di bawah ini:-

https://insan.jpa.gov.my/survey/agency/31a773a9-bcab-4733-91f1-173a3f4b5618

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk mengisi soal selidik ini.

 

  • Hits: 8
Kebebasan Maklumat

Arkib Elektronik
KELGOV PPST

https://ptjgm.kelantan.gov.my/index.php/ms/profail/dasar-privasi